niedziela, października 28, 2012 ilość komentarzy
przepis na 8 bułeczek
czas przygotowania: 20 minut

Bułeczki czosnkowe z szynką i serem, są naprawdę świetnie. Można do nich dodać wszystko na co ma się tylko ochotę. Ja robię je często z bułek, które są już trochę czerstwe. 
Składniki:
- 4 bułki kajzerki,
- 70 g masła,
- świeży koperek,
- sól, pieprz,
- 150 g ulubionej szynki,
- 1 cebula,
- 2-3 ząbki czosnku,
- zioła prowansalskie,
- 150 g sera żółtego.

Sposób przygotowania:
1. W miseczce wymieszaj miękkie masło z wyciśniętym czosnkiem, 2 łyżkami świeżo posiekanego koperku, odrobiną soli i pieprzu do maku oraz ziołami prowansalskimi.
2. Bułki przekrój na pół, posmaruj przygotowanym masłem.
3. Cebulę i szynkę pokrój w drobną kostkę, cebulę dodaj na posmarowane masłem bułki, następnie posyp startym żółtym serem i na wierz pokrojoną szynką.
5. Bułeczki ułóż na papierze do pieczenia i wstaw do piekarnika 170°C na około 7 minut, aż ser się rozpuści.
6. Bułeczki czosnkowe z szynką i serem podawaj na ciepło z ulubionym dipem.



1 komentarze:

  1. Pysznie tutaj!!!
    Nominuję Twój blog do http://kulinarnewyzwanie.blog.pl/2014/03/12/liebster-blog-award/

    zajrzyj również do mnie...tutaj moje pytania i oczywiście zapraszam do podróży po moim blogu! http://recipemilusiowej.blog.pl/2014/03/15/583/

    OdpowiedzUsuń